fredag 16 april 2010

Nystart!

Fick lust att bege mig in i bloggvärlden igen!
Vi får väl se hur länge jag orkar hålla de igång, men några inlägg då och då kommer det nog att bli! Det kommer nog bli en hel del surr om renoveringen eller snarare uppfräschningen utav lägenheten som kommer att börja i maj nån gång.

Det är ju nämligen så att jag ska bli Sambo med min älskling då! Min syster och hennes karl flyttar till hus och vi tar över lägenheten. Så vi tänkte måla om och fixa till de lite här.

Det som ska göras är;
  • Vi ska måla om vardagsrummet. Det kommer bli en bas färg och så en fondvägg.
  • Ena sovrummet ska målas om, blir samma där med bas och fondvägg.
  • Köket skulle verkligen behövas göras om men jag vet inte om vi orkar lägga ner tid och pengar på det överhuvudtaget!
  • Sen så blir det lita nya möbler och sånt här såklart. Vi har redan köpt en ny soffa som kommer när vi målat klart!

Så det kommer mest handla om allt jobb med lägenheten nu i början!

1 kommentar: