torsdag 22 april 2010

Kaos!


Jag håller på att bli tokig nu!
I och med vattenläckan vi har/haft (vet inte om den är fixad än) så har trappuppgången och källaren varit utan ström vi har även varit utan TV-kanaler några dagar. Men igår så funkade lyset i trappuppgången och vi hade tvkanalerna igen. Va bra tänkte jag eftersom jag bokat tvättid idag och imorgon. Så nu imorse när jag gick ner till tvättskrubben så funkar inte strömmen i den. Självklart! Har otroligt mycket tvätt nu och är verkligen i behov av att tvätta, ska iväg på kurs på lörda och skulle gärna vilja ha nå rena kläder tills dess!

Får hoppas vaktmästarn fixar det nu!


Annars har vi inte kommit så mkt längre i det här med möbler till lägenheten.

Satt och kollade på massor av sängar igår och jag vart inte ett dugg klokare. Nåt vi kommit fram till är iaf att vi ska ha ett matbord inne i vardagsrummet och typ ett skrivbord/avlastningsbord/arbetsbänk i köket. I och med att köket är så litet blir det trångt med ett köksbord där. Vi har ett där nu som inte passar in, tror aldrig vi suttit och ätit där inne heller så! Bli nog bättre med ett skrivbord!

Funderar på detta skrivbord från Jysk.

Ganska så snyggt och inte överdrivet stort eller litet! Ska mäta och se om det skulle passa in där. =) Det vore perfekt med ett sånt i köket, så har man lite mer arbetsyta att använda när man lagar mat. E ju väldans trångt i köket annars så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar