tisdag 11 maj 2010

Mycket på gång!

Nu är det inte många dagar kvar tills flyttlasset går för syster. Det är rena rama kaoset i lägenheten just nu. Lådor överallt!
Men på fredag flyttar dom ut, förhoppningsvis så kan vi börja med målningen då. Vi hoppas på att hinna med ett lager färg i vardagsrummet iaf. Färgen är beställd och vi hämtar den kanske idag eller imorgon. =) Se om vi kanske kan börja tejpa listerna och så snart också. Förbereda lite så att allt går fortare, är väldigt mycket som händer denna helg känns det som.
På torsdag åker vi upp på Örnexpon en sväng, sen på freda flyttar dom ut och vi kan förhoppningsvis börja måla lite, på lörda blir det en massa pyssel här och så är det V75 på Dannero så dit ska vi en sväng också och på sönda lär vi hålla på en massa här också. Är det bra väder tänkte jag kila ner på ridskolan och kolla på nå tävlingar en sväng bara. =)

Så det är verkligen fullt upp nu!
Precis nu sitter jag och letar efter gardiner men jag hittar verkligen inga snygga. Jag e total allergisk mot panelgardiner, gillar verkligen inte dom. Har såna i sovrummet just nu o de e så fult! Vill ha kappor och längder istället, det är så mycket snyggare!
Mor ska få hjälpa mig att hitta nå snygga, men tror jag får leta gardiner efter att vi målat så man ser hur färgen blir som =)

Sängproblemet är fortfarande inte löst!
Men nästa helg är det lagerrensning på Jysk så vi tänkte åka dit och kolla om vi hitta nåt då =)

Just de ja, nästa helg flyttar hästarna ut dit också. Så det är grymt mycke på gång just nu!
Måste packa klart och fixa en massa spån och grejs till Picard. Han måste även badas och friseras så han ser ut som eh häst igen!

1 kommentar:

  1. Haha och jag älskar panelgardiner! Men smaken är ju som baken och tur är väl det :D Hoppas allt stök i helgen har gått bra :D

    SvaraRadera