måndag 25 oktober 2010

Färdigt!

Ja nu är ju köket faktiskt klart, allt fix är klart iaf. Nu ska det bara städas och grejas vart inte så mycket gjort igår. Vart en mysdag istället, det var välbehövligt!

Vi har bestämt oss för att inte måla om köksluckorna, dels för att hyran ska höjas och vi vet inte med hur mycket än sen orkar vi faktiskt inte göra nåt mer nu. Känns som om vi har nåt för oss hela tiden, vi har inte hunnit bo här på riktigt än känns det som. Bara massa fix och stök överallt men nu får det faktiskt vara nog ett tag.

Enda som jag vill försöka göra nu är att flytta ner ett skåp som står i hallen och tar plats. Tänkte ta bort det och sätta upp en hatthylla där istället så vi kan hänga våra jackor där istället för vid ytterdörren.

Nu ska jag försöka hitta lite energi så jag kan börja röja upp här! Så det ser ut som ett hem igen och inte en arbetsplats!

2 kommentarer:

  1. hey! äntligen har jag hittat din blogg. glömde bort adressen men nu kom jag på den haha. fan vad snygg lägenhet ni har, jag vill komma och kolla. blir lite avis med tanke på att jag och viktor bor i en liten stökig etta på 25 kvadrat haha. pözz!

    SvaraRadera
  2. vi ska flytta till en likadan lägenhet som emma har i brickebacken. ville inte flytta till brickebacken först men vad tusan :P emma och my bor ju där och man får behålla sina köpoäng. så det är 65 kvadrat. hur stor är er? den ser stoor ut i alla fall :P
    längtar tills vi ses! kram

    SvaraRadera