torsdag 4 november 2010

Svammel


Äntligen är lägenheten städad och fin. Känns riktigt skönt att man kan gå vanligt utan att behöva kliva över en massa saker eller trampa på nå hårda grejer eller slå tårna i en massa verktyg och lådor och skit!
Riktigt härligt alltså.

Idag har vi haft svärisarna på midda, var fläskfille o pärgratäng me favoritsåsen! Riktigt gott.

Har tvättat o städat lite idag med, städade upp lite i sovrummet. Varför blir det alltid ett stort jäkla bombnedslag därinne? Jag har alltid en megastor klädhög brevid sängen, vet inte vars ja ska he mina kläder som jag använder riktigt.

Men nu är de städat och nybäddat och just nu är jag väldigt tjejig av mig och färgar ögonbryn/fransar ska försöka tvätta bort lite snart så jag inte blir blind! Tänkte försöka mig på o måla lite naglar oxå, iaf tånaglarna så dom inte ser så äckliga ut. hatar mina tår o fötter.
Mannen är och spelar lite hockey ikväll så e på tok för lugnt här hemma. Tur man har lill Charlie här inte för att han är nåt bra sällskap då han ligg och sov på sitt rum hela tiden men men känns tryggt att ha nån här hemma iaf!

Nä skölja bort fransfärgen vare ja!
Återkommer nån dag om jag inte blivit blind, svider lite i ena ögat. Ska nog inte göra så va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar