onsdag 10 november 2010

Nu är det vinter!


Inatt har snön kommit, sjukt mycke snö som har hunnit komma också. Snöade ingenting när vi gick och la oss vid 12 inatt iaf.
Var en svart liten hårboll som var helt överlycklig idag på morgonprommisen, helt galen i snön är han. Studsa och har sig inte en lugn stund på hela promenaden!

Igår kväll så satte Alex upp hyllorna i sovrummet, vart riktigt bra nu måste jag bara hitta nåt o ställa upp där! Jag passade på att baka en silviakaka igår, gjorde dock en miss! kollade inte om allt var hemma först. Hade allt tills jag kom till smeten som ska vara ovanpå, hade inte tillräckligt med florsocker. Men de löste hjärtat som for ner och handlade lite! Så till slut vart det en god kaka. Fattar inte varför jag alltid ska börja baka så sent på kvällen. Är då mycket bättre att göra det på dagen tyck ja!

Nä nu vill jag börja Julpynta!

1 kommentar:

  1. SV det finns på lite olika ställen men tex svensk ridsport och Zimsen ridsport och här www.abnianhastsport.e-butik.se

    SvaraRadera